2010 var ett händelserikt år i Elicits historia och som brukligt så här års blickar man bakåt en stund i samband med att man stänger böckerna.  På många sätt var 2010 ett fantastiskt år där vi organiserade om oss efter våra branschfokus, vi sjösatte en ny hemsida och vi förändrade vår grafiska profil. Vi blev också fler och yngre genom att anställa inte mindre än nio nya medarbetare. Kompetenssatsningar inom områdena mobilitet, appar och molnet har gett nya kunder och nya spännande uppdrag.

Och det ekonomiska resultatet är också något vi är mycket stolta över, tillväxten landade på 17% och vinstmarginalen blev hela 12%.  Och detta efter att vi tagit en fjärdedel av vinsten och delat jämt mellan medarbetarna i vårt incitamentsprogram.

Tre månader av 2011 har redan passerat och nu blickar vi förstås framåt igen för att fortsätta på den inslagna vägen mot vår vision – Rätt information till rätt person.

Vill du läsa mer detaljer är du välkommen att göra det i vår Årsredovisning för 2010.